Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009333" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009333 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z mnohaletých výzkumů zaměřených na vztah studentů učitelství k učitelské profesi. Autoři na základě výsledků z provedených průzkumů ukazují na jiné prostředky pro zlepšení budoucích učitelů s ohledem na prohlubování jejich vztahu k budoucí profesi. Zaměřují se především na rozvoj tvůrčího psaní učitelů a také na schopnosti získané poznatky prezentovat během celého roku formou učitelských aktivit. Témata tvořivé činnosti žáků a budoucích učitelů základní školy jsou také součástí příspěvku. Vedou ke zlepšení kvality výuky a přípravy pedagogů pro budoucí praxi.
Název v anglickém jazyce
Students´relation to teaching profession and possibilities their forming
Popis výsledku anglicky
The paper stems form multiyear researches focused on a students´relation to teaching profession. Authors on the basis of results from executed surveys point to other means of improving future teachers´preparation in view of deepening their relationship to future profession. They mainly focuses on students´development of creative writing and also on the ability of acquired pieces of knowledge presentation in term sof school and after-school activities. Topics of pupils and future teachers (full-time andpart-time university students) form basic schools are also part of the paper. They lead to improving the quality of teaching and preparation pedagogues for future practise.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti
ISBN
978-80-8105-106-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
456
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—