Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009333" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009333 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z mnohaletých výzkumů zaměřených na vztah studentů učitelství k učitelské profesi. Autoři na základě výsledků z provedených průzkumů ukazují na jiné prostředky pro zlepšení budoucích učitelů s ohledem na prohlubování jejich vztahu k budoucí profesi. Zaměřují se především na rozvoj tvůrčího psaní učitelů a také na schopnosti získané poznatky prezentovat během celého roku formou učitelských aktivit. Témata tvořivé činnosti žáků a budoucích učitelů základní školy jsou také součástí příspěvku. Vedou ke zlepšení kvality výuky a přípravy pedagogů pro budoucí praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Students´relation to teaching profession and possibilities their forming

  • Popis výsledku anglicky

    The paper stems form multiyear researches focused on a students´relation to teaching profession. Authors on the basis of results from executed surveys point to other means of improving future teachers´preparation in view of deepening their relationship to future profession. They mainly focuses on students´development of creative writing and also on the ability of acquired pieces of knowledge presentation in term sof school and after-school activities. Topics of pupils and future teachers (full-time andpart-time university students) form basic schools are also part of the paper. They lead to improving the quality of teaching and preparation pedagogues for future practise.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti

  • ISBN

    978-80-8105-106-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    456

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku