Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané pedagogické aspekty výchovy kulturního diváka v kontextu literární výchovy na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009370" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009370 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané pedagogické aspekty výchovy kulturního diváka v kontextu literární výchovy na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na vybrané pedagogické aspekty ovlivňující výchovu žáka jako poučeného a kriticky myslícího kulturního diváka, a to především v rámci literární výchovy na základní škole. Jejich uplatnění v edukačním procesu konfrontuje s koncepcí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Akcentuje význam rozvíjení divácké, respektive mediální gramotnosti, systematické mediální výchovy a promyšlené volby vyučovací strategie. Nezastupitelnou roli přitom hraje osobnost učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected pedagogical aspects of education of a cultural spectator in the context of literature education at elementary school.

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on selected pedagogical aspects of education of pupil as informed and critically thinking cultural spectator, especially in literature education at elementary school. Their application in educational process is confronted with theconcept of General educational programme for basic education. The article emphasizes that greater attention must be paid to the development of spectators? or mass media literacy, systematic media education, and premeditated selection of teaching strategy. In this, the teacher?s personality plays an irreplaceable role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole

  • ISBN

    978-80-244-2240-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    406

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku