Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínos didaktických her pro enkulturaci žáka ve vyučování českému jazyku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009379" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínos didaktických her pro enkulturaci žáka ve vyučování českému jazyku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zaměřuje pozornost na změny školského kurikula, blíže se zabývá jednou z oblastí RVP ZV Jazyk a jazyková komunikace. Klade velký důraz na rozvíjení klíčových kompetencí, v našem případě se jedná o kompetenci komunikativní. Poukazuje na důležitost pravidelného zařazování jazykových her do hodin jazyka českého, a tím napomáhá enkulturaci žáka, neboť procesem osvojování jazyka, který jedinec podstupuje od svého narození, se stává příslušníkem dané kultury.

  • Název v anglickém jazyce

    Benefits of didactic game for enculturation pupil in the Czech language

  • Popis výsledku anglicky

    This report focuses on changes of school rules, it deals with a part of RVP ZV Language and Language communication. It stresses on developing of key skills, it is communication skill in this case. It points at importance of regular practice of language games in czech language lessons, so that it helps to cultivate a pupil, because by the process of learning language, which one do since its birth, one is becoming a member of a culture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola v proměnách: Učitel - žák - učivo

  • ISBN

    978-80-7318-904-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    457

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku