Kultura a její role při studiu učitelství. Výsledky výzkumu názorové orientace posluchačů vybraných pedagogických fakult v ČR.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213429" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kultura a její role při studiu učitelství. Výsledky výzkumu názorové orientace posluchačů vybraných pedagogických fakult v ČR.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou kultury a kulturní diverzity a jejím místem v edukačním procesu. Seznamuje s výsledky výzkumu, který byl v roce 2008 realizován na dvou pedagogických fakultách v ČR a který sledoval názory posluchačů na kulturu jako takovou a na jinakost, která je výslednicí kulturní rozmanitosti.
Název v anglickém jazyce
Culture and its Role in Teacher Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issues of culture and cultural diversity and contemplates their position and role in the educational process. It also offers the results of a survey, realised in 2008 at two teacher- training colleges in the Czech republic, whichfocused on students? opinions on culture and their attitudes to otherness.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Premeny univerzitného vzdelávania
ISBN
978-80-89443-02-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Komenského
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava, Velké Bílovice
Datum konání akce
9. 12. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—