Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptace žáků na školní prostředí z pohledu učitelů prvních tříd základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214037" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214037 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Adaptace žáků na školní prostředí z pohledu učitelů prvních tříd základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou adaptace žáků na školní prostředí z pohledu učitelů prvních tříd. Cílem příspěvku bylo zjistit úroveň sociální kompetence u žáků. Názory učitelů byly získány prostřednictvím sondy realizované v měsíci září 2009 na vybraných základních školách (dále jen ZŠ) v regionu Olomouc.

  • Název v anglickém jazyce

    The pupils' adaptation for school atmosphere from the primary school teachers' point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the problematics of pupils' adaptation for school atmosphere from the primary school teachers' point of view. We focused on the first grade teachers. The aim of the article is to learn the level of social competence at pupils. Theteachers' opinions were gathered within the preliminary enquiry in September 2009 at several primary school in Olomouc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.

  • ISBN

    978-80-244-2593-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku