Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační kompetence žáků základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023340" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační kompetence žáků základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá problematikou komunikační kompetence žáků základní školy. Výzkum se týká intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání a hledá odpověď na otázky typu: Jaké druhy narušení komunikační schopnosti se u žáků základní školy vyskytují? Je zajištěna těmto žákům odborná (logopedická) intervence? Kdo ji zajišťuje? Jsou učitelé obeznámeni s problematikou narušené komunikační schopnosti? Jak jsou učitelé připravaeni k edukaci těchto žáků?

  • Název v anglickém jazyce

    Communication competences of pupils at primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    This article is about communication competences of pupils at primary schools. It focuses on intervention. It looks for answers to these guestions: What kind of communication ability disturbance occurs at schools? Is there any speech terapy? Who providesit? Arae teachers informed? Are teachers prepared for education of these pupils?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. (eds.) Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole

  • ISBN

    978-80-7315-150-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    127

  • Strana od-do

    95-95

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU, Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku