Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33118631" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33118631 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zamýšlí nad etickými aspekty komunikace učitele a žáka, konkrétněji učitele k žákovi. Nabízí konkrétní příklady z prostředí školy, jak může nesprávné užití psychologických prostředků učitelem negativně ovlivnit sebeúctu žáka.
Název v anglickém jazyce
Psychological pathogenic at school or how to damage a pupil
Popis výsledku anglicky
The article deals with ethic aspects of teacher's and pupil's relationship, to be exact communication from teacher to pupil. It brings exact examples from school, how pupil's self-confidence can be influenced in a bad way in case teacher uses wrong psychological instruments.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Etika ve vědách o výchově
ISBN
978-80-244-2654-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
226-239
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
10. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—