Účinné edukační styly učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10077615" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10077615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Účinné edukační styly učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Anotace Interakci učitele a žáka lze nahlížet z různých úhlů pohledu; příspěvek se věnuje: ? sociální svět dospívajících a místo učitelů v něm, ? rodiče a učitelé jako důležití dospělí ve vývoji dospívajících, ? změny ve stylech způsobu výchovy v rodině,? učitel "ideál" a učitel "expert", ? role učitele a žáka ve školním světě, ? charakteristiky a vymezení školních interakcí - edukační vztah a vedení, ? edukační styly učitelů a jejich reflexe žáky.
Název v anglickém jazyce
Effective teaching styles of educational
Popis výsledku anglicky
Interaction between teacher and pupil can be viewed from different angles; paper is devoted to: ? the social world of teenagers and a teacher in it, ? parents and teachers as important in the development of adolescents, adults, ? changes in styles of upbringing in the family, ? Teacher "ideal" and Teacher "experts " ? the role of teacher and pupil in the school world, ? define the characteristics and interactions of school - an educational and relationship management ? educational styles of teachers andtheir pupils reflection.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0423" target="_blank" >GA406/08/0423: Interkulturní česko-francouzsko-kanadská studie analyzující interakci rodič-dítě-učitel se zaměřením na školní přípravu.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů