Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Účinné edukační styly učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10077615" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10077615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Účinné edukační styly učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Anotace Interakci učitele a žáka lze nahlížet z různých úhlů pohledu; příspěvek se věnuje: ? sociální svět dospívajících a místo učitelů v něm, ? rodiče a učitelé jako důležití dospělí ve vývoji dospívajících, ? změny ve stylech způsobu výchovy v rodině,? učitel "ideál" a učitel "expert", ? role učitele a žáka ve školním světě, ? charakteristiky a vymezení školních interakcí - edukační vztah a vedení, ? edukační styly učitelů a jejich reflexe žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective teaching styles of educational

  • Popis výsledku anglicky

    Interaction between teacher and pupil can be viewed from different angles; paper is devoted to: ? the social world of teenagers and a teacher in it, ? parents and teachers as important in the development of adolescents, adults, ? changes in styles of upbringing in the family, ? Teacher "ideal" and Teacher "experts " ? the role of teacher and pupil in the school world, ? define the characteristics and interactions of school - an educational and relationship management ? educational styles of teachers andtheir pupils reflection.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0423" target="_blank" >GA406/08/0423: Interkulturní česko-francouzsko-kanadská studie analyzující interakci rodič-dítě-učitel se zaměřením na školní přípravu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů