Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016137" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Popis výsledku v původním jazyce
Konference Autonomie a cizojazyčná výuka byla pořádaná katedrou německého jazyka a literatury PdF MU. Článek, který se stal součástí následného sborníku přispěl k zamyšlení nad rolí učitele při vedení žáky v edukační samostatnosti.
Název v anglickém jazyce
The Teacher as a Guide on the Pupil?s Self-Discovery Road
Popis výsledku anglicky
The teacher should be able to offer a wide variety of methods and activities enabling the pupil to achieve the best results in learning. The teacher guides the pupil in his choice of the materials and study strategies. Good results need investment from both sides, from the teacher and the pupil, too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
109-115
Název nakladatele
MSD
Místo vydání
MU Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—