Hodina literární výchovy - jedna z možných cest k rozvoji multikulturní tolerance a empatie u žáků 2. stupně základních škol.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214493" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodina literární výchovy - jedna z možných cest k rozvoji multikulturní tolerance a empatie u žáků 2. stupně základních škol.
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou multikulturní výchovy a možnostmi uplatňování jejích prvků při práci s uměleckými texty v hodinách literární výchovy. Představuje netradiční metody, formy práce a aktivity, jejichž využití umožní a usnadní naplnění cílů multikulturně zaměřené edukace. Vybrané metodické postupy jsou demonstrovány na konkrétním literárním textu, jenž se tematicky dotýká multikulturního uspořádání společnosti.
Název v anglickém jazyce
Multi-cultural education and the ways of application of its elements against a background of working with art texts at the literature classes
Popis výsledku anglicky
The author is concerned with questions of the multi-cultural education and the ways of application of its elements against a background of working with art texts at the literature classes. She presents untraditional methods, forms of work and activities,whose usage allows and makes easy fulfilment of goals of multi-culturally oriented education. Selected methodical procedures are demonstrated on the concrete literary texts, which thematically deal with multi-cultural system of the society.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
ISBN
978-80-244-2435-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
2. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—