Inovativní přístupy ve vzdělávání učitelů preprimární a primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214874" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214874 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovativní přístupy ve vzdělávání učitelů preprimární a primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku se autoři seznámí s projektem ESF, kde se řeší nové přístupy v oboru vzdělávání budoucích učitelů primární a pre-primární školy. Představují část výsledků zaměřených na vytvoření profilu cílové skupiny studentů-výuka v mateřské škole avýuka na základní škole.
Název v anglickém jazyce
Inovation in training of pre-primary and primary school teacers
Popis výsledku anglicky
In this paper the authors acquaint us with the ESF project where they solve new approaches in the profession education of future teachers of primary and pre-primary schools. They present a part of the results of the tesearch aiming at creating the targetgroups profile-students of Teaching at the nursery school and Teaching at primary school courses in the context of educational needs.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Premeny univerzitného vzdelávania
ISBN
978-80-89443-02-4
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
159
Název nakladatele
OZ 4 a PdF UK
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—