Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003195" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003195 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.1234</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution refers to the project teaching and methods of active teaching in Czech Republic primary schools and kindergartens. Detects the application of project teaching and active teaching methods in primary and pre-primary education, to reflect the current state, analyze and discover reserves in the application and concurrently to compare research results in selected indicators between kindergartens and primary schools. and to reveal differences in their application in primary and pre-primary education

  • Název v anglickém jazyce

    Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution refers to the project teaching and methods of active teaching in Czech Republic primary schools and kindergartens. Detects the application of project teaching and active teaching methods in primary and pre-primary education, to reflect the current state, analyze and discover reserves in the application and concurrently to compare research results in selected indicators between kindergartens and primary schools. and to reveal differences in their application in primary and pre-primary education

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    806-812

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya, TURKEY

  • Datum konání akce

    2. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380881700100