Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003195" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003195 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1234" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.1234</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution refers to the project teaching and methods of active teaching in Czech Republic primary schools and kindergartens. Detects the application of project teaching and active teaching methods in primary and pre-primary education, to reflect the current state, analyze and discover reserves in the application and concurrently to compare research results in selected indicators between kindergartens and primary schools. and to reveal differences in their application in primary and pre-primary education
Název v anglickém jazyce
Projecting and Methods of Active Learning in Primary and Pre-Primary Education
Popis výsledku anglicky
This contribution refers to the project teaching and methods of active teaching in Czech Republic primary schools and kindergartens. Detects the application of project teaching and active teaching methods in primary and pre-primary education, to reflect the current state, analyze and discover reserves in the application and concurrently to compare research results in selected indicators between kindergartens and primary schools. and to reveal differences in their application in primary and pre-primary education
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
806-812
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Antalya, TURKEY
Datum konání akce
2. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000380881700100