Pedagogická hlediska kultivace politické kultury - cesta k porozumění
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217385" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická hlediska kultivace politické kultury - cesta k porozumění
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem teoretické studie je politická kultura a proces její kultivace v kontextu sílících migračních procesů ve sjednocující se Evropě. Autor přibližuje tento fenomén na pozadí dějinné zkušenosti, jakou byl holocaust. Stranou autorova pohledu nezůstáváani pedagogická dimenze problému prezentovaná ve studii v kontextu výchovy k občanství.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical Aspects of Cultivation of the Political Culture - The Way to Understanding
Popis výsledku anglicky
The subject of this theoretical study is political culture and the process of its cultivation in the context of strengthening migration processes in integrating Europe.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F09%2FP126" target="_blank" >GP406/09/P126: Kvalitativní výzkum konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Civilia
ISSN
1214-1348
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
125
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—