Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak souvisí školní prospěch žáků 2. stupně základní školy s trávením jejich volného času?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak souvisí školní prospěch žáků 2. stupně základní školy s trávením jejich volného času?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Způsob trávení volného času je svědectvím o stupni rozvoje osobnosti a jedním z ukazatelů životního stylu a společenského statusu. Otázkami výchovného působení ve volném čase se zabývá pedagogika volného času. Výčet institucí pro volnočasové aktivity dětí a mládeže a definice školní neúspěšnosti je obsahem první části článku. Ve druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak žáci 2. stupně základní školy tráví svůj volný čas a zda a jak to ovlivňuje jejich školní úspěšnost.

  • Název v anglickém jazyce

    How is the school classification of pupils of second level of elementary school connected with spending of their leisure time ?

  • Popis výsledku anglicky

    The way of spending of leisure time is witness of development stage of personality and one of lifestyle indicators. The questions of educational effect during spare time are investigated by pedagogy of leisure time. There are list of leisure time activities of children and youth and definition of school unsuccessfulness in the first part of the paper. The results of experimental investigation are shown in the second part of the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVIII. International Colloquium on the Management of Educational Processs

  • ISBN

    978-80-7231-722-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku