Řešení konfliktů ve školním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217758" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217758 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řešení konfliktů ve školním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá konstruktivním přístupem k řešení konfliktů ve školním prostředí a ukazuje, že právě to je jedna z možností, jak může škola přirozeným způsobem předávat morální hodnoty a normy svým žákům, pedagogům, rodičům i širší komunitě.
Název v anglickém jazyce
Solving conflict in the school environment
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a constructive approach to conflict resolution at school and shows that this is one of the ways the school can in a natural way to transmit moral values and standards of their pupils, teachers, parents and the wider community.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Etika ve vědách o výchově
ISBN
978-80-244-2654-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
10. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—