Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217859" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217859 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentovaná práce se zabývá tvorbou moderních výukových materiálů v oblasti smyslové soustavy člověka, které budou odpovídat současným trendům ve vyučování biologie. Důraz je položen na vizualizaci didaktických materiálů, tak, aby splňovala nároky studentů na způsob prezentace učiva. Tištěné materiály jsou doplněny příslušnou elektronickou verzí na DVD, která má multimediální a interaktivní charakter. Základ multimediálních souborů tvoří originální animační sekvence, které znázorňují dynamiku procesů probíhajících v živých organismech. Je obecně známo, že tyto komplexní procesy jsou pro studenty velmi náročné na pochopení a zapamatování. Tato skutečnost je hlavním důvodem k sestavení multimediálních výukových materiálů, jejichž začlenění do výuky biologie může být z didaktického hlediska velmi efektivní.
Název v anglickém jazyce
Modern approaches to human biology teaching presented in the case of human sensory system
Popis výsledku anglicky
The purpose of this work is the creation of modern educational materials in the field of human sensory systems that respond to the current state of teaching biology and suggestions for alternative teaching methods. Emphasis is placed on visualization ofdidactic material that meets the requirements of students to the style of curriculum presentation. Printed materials complements its electronic version on DVD, where the user finds the curriculum processing of multimedia and interactive. Such form of presentation of didactic material in most current textbooks are not represented. The basis of educational multimedia files are the original animation sequences, which perfectly capture the dynamics of living organism functions. It is known that these complex processes are very difficult for students to understand and remember. This is the main reason for compiling multimedia learning applications for inclusion in the biology teaching what can be very effective from the didactic point of vie
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
EG - Zoologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mladí vedci 2010: zborník vedeckých prác doktorandov, mladých vedeckých a pedagogických pracovníkov
ISBN
978-80-8094-742-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
23. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—