Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217859" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní pojetí výuky biologie člověka na ukázce smyslové soustavy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentovaná práce se zabývá tvorbou moderních výukových materiálů v oblasti smyslové soustavy člověka, které budou odpovídat současným trendům ve vyučování biologie. Důraz je položen na vizualizaci didaktických materiálů, tak, aby splňovala nároky studentů na způsob prezentace učiva. Tištěné materiály jsou doplněny příslušnou elektronickou verzí na DVD, která má multimediální a interaktivní charakter. Základ multimediálních souborů tvoří originální animační sekvence, které znázorňují dynamiku procesů probíhajících v živých organismech. Je obecně známo, že tyto komplexní procesy jsou pro studenty velmi náročné na pochopení a zapamatování. Tato skutečnost je hlavním důvodem k sestavení multimediálních výukových materiálů, jejichž začlenění do výuky biologie může být z didaktického hlediska velmi efektivní.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern approaches to human biology teaching presented in the case of human sensory system

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this work is the creation of modern educational materials in the field of human sensory systems that respond to the current state of teaching biology and suggestions for alternative teaching methods. Emphasis is placed on visualization ofdidactic material that meets the requirements of students to the style of curriculum presentation. Printed materials complements its electronic version on DVD, where the user finds the curriculum processing of multimedia and interactive. Such form of presentation of didactic material in most current textbooks are not represented. The basis of educational multimedia files are the original animation sequences, which perfectly capture the dynamics of living organism functions. It is known that these complex processes are very difficult for students to understand and remember. This is the main reason for compiling multimedia learning applications for inclusion in the biology teaching what can be very effective from the didactic point of vie

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    EG - Zoologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mladí vedci 2010: zborník vedeckých prác doktorandov, mladých vedeckých a pedagogických pracovníkov

  • ISBN

    978-80-8094-742-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    23. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku