Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znakový jazyk a jeho role v rozvoji osobnosti dítěte s těžkým sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217913" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217913 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znakový jazyk a jeho role v rozvoji osobnosti dítěte s těžkým sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o významu znakového jazyka při rozvoji osobnosti dětí s těžkým sluchovým postižením. Zaměřuje se zejména na odlišnosti ve strategii jazykového vývoje slyšících a neslyšících dětí s akcentem na přirozené jazykové prostředí. Nezastupitelnou roli v optimálním jazykovém vývoji těžce sluchově postiženého dítěte zastává rodina dítěte (resp. všichni rodinní příslušníci, kteří s dítětem přichází do kontaktu a podílí se na jeho výchově), na kterou jsou tak kladeny značné nároky a požadavky.

  • Název v anglickém jazyce

    Sign Language and its Role in Personal Development of Child with Hearing Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution deals with importance of Czech sign language during personal development of children with severe hearing impairment (deafness). Focuses on differences in language development of hearing a hearing impaired children. Unsubstitutable role in optimal language development of deaf child plays its family (respectively all family members who are in contact with the child and who cooperate in its education).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2. mim.č.

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus