Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe k projednání práce asistenta

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218131" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe k projednání práce asistenta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je reflexí vlastní práce na pozici asistenta pedagoga na gymnáziu ve třídě s integrovaným nevidomým žákem v letech 2005-2009. Zabývá se také legislativním vymezením pozice asistenta pedagoga v České republice a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection to consultation work as teachers assistant

  • Popis výsledku anglicky

    This output is a retroactive reflection to my work as teacher`s assistant at grammar school, based on my experience, in this position in the class with integrated blind student in the years2005-2009. In its output, I would like to mention the legislativepower of the profession anchored in the CR, outlined the possibilities of using an assistant teacher in the process of education and training and also indicated some difficult situations with which I have encountered during their practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Antropotechnika-kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej

  • ISBN

    978-83-87819-10-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Universytet Ślaski

  • Místo vydání

    Katovice

  • Místo konání akce

    Katovice

  • Datum konání akce

    5. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku