Reflexe k projednání práce asistenta
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218131" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe k projednání práce asistenta
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je reflexí vlastní práce na pozici asistenta pedagoga na gymnáziu ve třídě s integrovaným nevidomým žákem v letech 2005-2009. Zabývá se také legislativním vymezením pozice asistenta pedagoga v České republice a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím procesu.
Název v anglickém jazyce
Reflection to consultation work as teachers assistant
Popis výsledku anglicky
This output is a retroactive reflection to my work as teacher`s assistant at grammar school, based on my experience, in this position in the class with integrated blind student in the years2005-2009. In its output, I would like to mention the legislativepower of the profession anchored in the CR, outlined the possibilities of using an assistant teacher in the process of education and training and also indicated some difficult situations with which I have encountered during their practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Antropotechnika-kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej
ISBN
978-83-87819-10-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Universytet Ślaski
Místo vydání
Katovice
Místo konání akce
Katovice
Datum konání akce
5. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—