School climate description, assesment and measurement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33143443" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33143443 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
School climate description, assesment and measurement
Popis výsledku v původním jazyce
This paper analyses the quality of the school climate. One of its objectives is to define such basic terms as environment, atmosphere, climate, and selected climate variants, above all the school climate. Attention is also paid to the following five areas of school life, which are in my opinion of significance.
Název v anglickém jazyce
School climate description, assesment and measurement
Popis výsledku anglicky
This paper analyses the quality of the school climate. One of its objectives is to define such basic terms as environment, atmosphere, climate, and selected climate variants, above all the school climate. Attention is also paid to the following five areas of school life, which are in my opinion of significance.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (print)
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
48-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—