Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritické myšlení a možnosti jeho rozvíjení v technických předmětech na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33144494" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33144494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritické myšlení a možnosti jeho rozvíjení v technických předmětech na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kritické myšlení je podmínkou úspěšného technického myšlení a schopnosti techniku přiměřeně hodnotit. Ve stati je pozornost věnována pojmu kritické myšlení a podmínkám jeho rozvíjení ve výuce technických předmětů na ZŠ. Dále jsou rozpracovány hlavní přístupy k začlenění kritického myšlení a prezentovány možnosti uplatnění kritického myšlení při využití strategie myšlení a učení EUR ve výuce o vodovodních bateriích.

  • Název v anglickém jazyce

    Critical Thinking and Possibilities of its Development in Technical Subjects at Elementary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Critical thinking is a prerequisite for successful technical thinking and the ability to evaluate technology in an appropriate way. The article pays attention to the term 'critical thinking' and its development conditions in technical subjects teaching at elementary schools. The authors also elaborate the main approaches to incorporate critical thinking and they present possibilities to apply critical thinking when using thinking strategies and learning EUR in a lesson about water taps.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání: Informační technologie a technické vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    222-225

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus