Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technické vzdělávání v kontextu Průmyslu 4.0

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629537" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629537 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technické vzdělávání v kontextu Průmyslu 4.0

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je součástí vysokoškolské učebnice, která se věnuje tématům z předmětu pracovní vyučování a technika na základních a speciálních základních školách. Vhodnou implementací metod výuky podporujících kritické myšlení, názornost, představivost a konstrukční přístup můžeme pomoci rozvíjet technické myšlení. Jednou z možností, jak pochopit prvky a vazby v technických systémech a rozvíjet tvořivost a technické myšlení, je například využitím simulačních modelů. Seznámit čtenáře s aktuální problematikou možností využití simulačních modelů v technickém vzdělávání v kontextu robotizace a průmyslu 4.0 je hlavním cílem tohoto studijního materiálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Technical education in the context of Industry 4.0

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is part of a university textbook that deals with topics from the subject of vocational training and technology at primary and special primary schools. By appropriately implementing teaching methods that support critical thinking, clarity, imagination and a constructive approach, we can help develop technical thinking. One of the options for understanding elements and connections in technical systems and developing creativity and technical thinking is, for example, the use of simulation models. The main goal of this study material is to familiarize readers with the current issues of the possibilities of using simulation models in technical education in the context of robotization and Industry 4.0.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pracovné vyučovanie a technika na základných školách - vybrané kapitoly

  • ISBN

    978-80-244-6424-4

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    137-158

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly