Technické vzdělávání v kontextu Průmyslu 4.0
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629537" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technické vzdělávání v kontextu Průmyslu 4.0
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je součástí vysokoškolské učebnice, která se věnuje tématům z předmětu pracovní vyučování a technika na základních a speciálních základních školách. Vhodnou implementací metod výuky podporujících kritické myšlení, názornost, představivost a konstrukční přístup můžeme pomoci rozvíjet technické myšlení. Jednou z možností, jak pochopit prvky a vazby v technických systémech a rozvíjet tvořivost a technické myšlení, je například využitím simulačních modelů. Seznámit čtenáře s aktuální problematikou možností využití simulačních modelů v technickém vzdělávání v kontextu robotizace a průmyslu 4.0 je hlavním cílem tohoto studijního materiálu.
Název v anglickém jazyce
Technical education in the context of Industry 4.0
Popis výsledku anglicky
The chapter is part of a university textbook that deals with topics from the subject of vocational training and technology at primary and special primary schools. By appropriately implementing teaching methods that support critical thinking, clarity, imagination and a constructive approach, we can help develop technical thinking. One of the options for understanding elements and connections in technical systems and developing creativity and technical thinking is, for example, the use of simulation models. The main goal of this study material is to familiarize readers with the current issues of the possibilities of using simulation models in technical education in the context of robotization and Industry 4.0.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pracovné vyučovanie a technika na základných školách - vybrané kapitoly
ISBN
978-80-244-6424-4
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
137-158
Počet stran knihy
299
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—