Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33145028" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33145028 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol
Popis výsledku v původním jazyce
V uplynulých letech byla na úrovni základního školství postupně realizována výuka v souladu s novými kutikulárními dokumenty, které se promítají do školních vzdělávacích programů jednotlivých základních škol. Příspěvek se snaží o posouzení stavu realizace výuky obecně technického předmětu (vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie) na základních školách po realizaci uvedených změn na základě analýzy vybraných školních vzdělávacích programů.
Název v anglickém jazyce
Partial Assesement of the Degree of Information and Communication Technology Implementation at Basic Schools Based on Analysis of School Educational Programmes of Selected Schools Based on Analysis of School EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECPARTIAL ASSESSMENT OF THE DEGREE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IMPLEMENTATION AT BASIC SCHOOLS BASED ON ANALYSIS OF SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECTED SCHOOLS TED SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
In the last few years teaching in accordance with new curricular documents reflecting the school educational programmes of individual schools was gradually implemented on the level of basic education. This paper aims at assessing of the degree of generaltechnical subject (Information and communication technology) teaching implementation at basic schools after implementing the mentioned changes based on analysis of selected school educational programmes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
78-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—