Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33145028" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33145028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V uplynulých letech byla na úrovni základního školství postupně realizována výuka v souladu s novými kutikulárními dokumenty, které se promítají do školních vzdělávacích programů jednotlivých základních škol. Příspěvek se snaží o posouzení stavu realizace výuky obecně technického předmětu (vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie) na základních školách po realizaci uvedených změn na základě analýzy vybraných školních vzdělávacích programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Partial Assesement of the Degree of Information and Communication Technology Implementation at Basic Schools Based on Analysis of School Educational Programmes of Selected Schools Based on Analysis of School EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECPARTIAL ASSESSMENT OF THE DEGREE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IMPLEMENTATION AT BASIC SCHOOLS BASED ON ANALYSIS OF SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECTED SCHOOLS TED SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    In the last few years teaching in accordance with new curricular documents reflecting the school educational programmes of individual schools was gradually implemented on the level of basic education. This paper aims at assessing of the degree of generaltechnical subject (Information and communication technology) teaching implementation at basic schools after implementing the mentioned changes based on analysis of selected school educational programmes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trends in Education: Information Technologies and Technical Education

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    78-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus