Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Míra stresu a zvládání ve školním prostředí.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10216526" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10216526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Míra stresu a zvládání ve školním prostředí.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o úrovni školní zátěže (stresu) na středních školách, z hlediska zátěže studentů, ale i učitelů. Z pohledu studentů mapuje míru a intenzitu školní zátěže v jednotlivých zátěžových oblastech. Rovněž vymezuje nejintenzivněji působící zátěžové situace ve školním prostředí vzhledem k četnosti jejich výskytu. Ve vztahu k učitelům se příspěvek zaměřuje především na určení nejdůležitějších a nejvíce využívaných strategií zvládání zátěže. V tomto směru pak šetření diferenciuje mezi různými typy středních škol, pohlavím a délkou učitelské praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    LEVEL OF STRESS AND COPING STRATEGIES AT SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a level of school stress on the high schools, from the view of the students and teachers. There is described level and intensity of school stress of students and the most intensive stress situations in the school. The next part ofthe article is concentrated on teachers and stress, especially on their copying strategies. The teachers are dividend into three groups according to their sex, lenght of profession experiences and kind of high schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zdravá škola

  • ISBN

    978-80-557-0111-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    533-545

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzita Mateje Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Universita Mateje Bela

  • Datum konání akce

    11. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku