Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití hry jako motivačního prvku ve výuce českého jazyka a literatury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222010" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití hry jako motivačního prvku ve výuce českého jazyka a literatury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje, co je motivace, proč a jak mohou učitelé ve výuce českého jazyka a literatury využívat motivaci pomocí hraní her a do kterých fází výuky je vhodné tuto formu motivace zařazovat. Věnuje se několika pedagogicko-psychologickým aspektům motivace, které nejčastěji působí na žáka v kontextu výuky. Příspěvek také obsahuje několik námětů, jak hru jako motivační element realizovat v hodinách českého jazyka, literární výchovy a komunikační a slohové výchovy na 2. stupni základních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    The using of game as a motivational element in teaching of the Czech language and literature

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the fundamentals of motivation, why and how can Czech language and literature teachers use motivation through games, and into which phases of teaching it is feasible to incorporate such kind of motivation. It is attends to several pedagogical-psychological aspects of motivation which affect most frequently the pupil during education. The article contains several schemes of implementing game as a motivational element in Czech language, literature, and communication and composition teaching in second grade of elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka

  • ISBN

    978-80-7409-032-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    172-177

  • Název nakladatele

    Hanex

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku