Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obliba vyučovacích předmětů žáky na ZŠ a SŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222087" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obliba vyučovacích předmětů žáky na ZŠ a SŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Míra oblíbenosti vyučovacích předmětů ve školách budí zájem učitelů a rodičů od nepaměti. V souvislosti s klesající úrovní znalostí a dovedností ţáků základních a středních škol v přírodovědných předmětech bylo v rámci projektu STM-Morava realizováno kvantitativní dotazníkové šetření orientované mimo jiné na oblíbenost přírodovědných předmětů ţáky základních a středních škol před zahájením projektu zaměřeného na zvýšení popularity fyziky, chemie a matematiky prostřednictvím nových metod výuky a po jehoskončení. Cílem příspěvku je seznámit s dílčími výsledky výzkumu souvisejícími s oblíbeností vyučovacích předmětů na základních a středních školách Olomouckého kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Popularity of School Subjects in Pupils of Primary and Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The popularity rate of school subjects has always attracted attention of both teachers and parents. With regard to the decreasing level of primary and secondary school pupils' knowledge and skills in natural sciences, the STM-Morava project included a quantitative questionnaire research focused, among others, on popularity of natural sciences in pupils of primary and secondary schools before the start of the project aiming at increasing of popularity of physics, chemistry and mathematics by means of newteaching methods and after its completion. The objective of this contribution is to present partial research outcomes related to popularity of school subjects at primary and secondary schools of the Olomouc Region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kam směřuje pedagogický výzkum?

  • ISBN

    978-80-7372-722-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    7. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku