Analýza vybraných sociálních dovedností u předškoláků v kontextu současného předškolního kurikula
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222442" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222442 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vybraných sociálních dovedností u předškoláků v kontextu současného předškolního kurikula
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka příspěvku si stanovila za cíl vytvořit a následně ověřit nástroje pro monitorování vybraných sociálních kompetencí u dětí předškolního věku, a to na konci předškolního vzdělávání, jejichž prostřednictvím lze zjišťovat úroveň vybraných sociálníchdovedností v kontextu současného předškolního kurikula. Prostřednictvím baterie nástrojů byly sledovány sociální dovednosti zaměřené na prosociální chování a mezilidské vztahy. Příspěvek bude jedním z konkrétních výstupů, které autorka realizuje v souvislosti s jejím zapojením do studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci (reg. č. PdF_2010_007).
Název v anglickém jazyce
Analysis of selected social skills in preschoolers in the kontext of the current preschool curriculum
Popis výsledku anglicky
The main aim of article is to create and consequently verify the instruments for monitoring of some social competencies at preschool children, precisely at the end of preschool education which can be measured by the level of selected social skills in thekontext of the current preschool curriculum. Through battery of instruments were investigated focusing on social skills, prosocial behavior and interpersonal relationships. The article is one of the concrete effects that the author produce, with relation to her participation in a student grant competition (reg. č. PdF_2010_007) at Palacky University.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
ISBN
978-80-244-2815-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
738-749
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—