Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných sociálních dovedností u předškoláků v kontextu současného předškolního kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222442" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných sociálních dovedností u předškoláků v kontextu současného předškolního kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku si stanovila za cíl vytvořit a následně ověřit nástroje pro monitorování vybraných sociálních kompetencí u dětí předškolního věku, a to na konci předškolního vzdělávání, jejichž prostřednictvím lze zjišťovat úroveň vybraných sociálníchdovedností v kontextu současného předškolního kurikula. Prostřednictvím baterie nástrojů byly sledovány sociální dovednosti zaměřené na prosociální chování a mezilidské vztahy. Příspěvek bude jedním z konkrétních výstupů, které autorka realizuje v souvislosti s jejím zapojením do studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci (reg. č. PdF_2010_007).

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of selected social skills in preschoolers in the kontext of the current preschool curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of article is to create and consequently verify the instruments for monitoring of some social competencies at preschool children, precisely at the end of preschool education which can be measured by the level of selected social skills in thekontext of the current preschool curriculum. Through battery of instruments were investigated focusing on social skills, prosocial behavior and interpersonal relationships. The article is one of the concrete effects that the author produce, with relation to her participation in a student grant competition (reg. č. PdF_2010_007) at Palacky University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.

  • ISBN

    978-80-244-2815-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    738-749

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku