Socializace v období předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F23%3A63571998" target="_blank" >RIV/70883521:28150/23:63571998 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.paidagogos.net/issues/2022/1-2/article.php?id=4" target="_blank" >http://www.paidagogos.net/issues/2022/1-2/article.php?id=4</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Socializace v období předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená teoretická studie se věnuje socializaci v období dětství, konkrétně v předškolním věku, zdůrazňuje tak význam socializace dítěte ve věku od tří do šesti/sedmi let. Pro dítě v uvedeném věku jsou důležití různí socializační činitelé. Tento článek se blíže zaměřuje na rodiče jakožto významný socializační činitel dítěte předškolního věku, studie je ale také orientována i na prostředí mateřské školy a na její smysl v rámci socializace dítěte a důraz je kladen také na význam hry v rámci socializace dítěte předškolního věku.
Název v anglickém jazyce
Socialization in the Preschool Period
Popis výsledku anglicky
The present theoretical study focuses on socialization in childhood, specifically in preschool, thus emphasizing the importance of child socialization between the ages of three and six/seven. Various socialization factors are important for a child of this age. This article focuses more closely on parents as an important factor in the socialization of preschool child, but the study is also oriented to the kindergarten and its meaning in the socialization of the child, and the emphasis is also placed on the importance of play in the socialization of the preschool child.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
1213-3809
Svazek periodika
2022
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
"Nestránkováno"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—