Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept and Development of Reading Pre-Literacy Abilities In The Preschool Period

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10321354" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10321354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B13/S3.115" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B13/S3.115</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B13/S3.115" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2014/B13/S3.115</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Concept and Development of Reading Pre-Literacy Abilities In The Preschool Period

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the problem of reading pre-literacy, which is from the perspective of lifelong learning an extremely important area, since the preschool age lays the foundations for not only reading, but also a number of other pre-literacy skills,while it is also a period of the development of the child's personality, their motivation for their own learning. The aim of the study is to characterize the conception of the pre-literacy abilities in the Czech preschool education, the possibilities offurther development in the preschool age and to analyze the development of related terminology.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept and Development of Reading Pre-Literacy Abilities In The Preschool Period

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the problem of reading pre-literacy, which is from the perspective of lifelong learning an extremely important area, since the preschool age lays the foundations for not only reading, but also a number of other pre-literacy skills,while it is also a period of the development of the child's personality, their motivation for their own learning. The aim of the study is to characterize the conception of the pre-literacy abilities in the Czech preschool education, the possibilities offurther development in the preschool age and to analyze the development of related terminology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education, Vol III

  • ISBN

    978-619-7105-24-7

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    879-888

  • Název nakladatele

    STEF92 TECHNOLOGY

  • Místo vydání

    Bulharsko

  • Místo konání akce

    Albena, Bulharsko

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000357835200115