Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora pregramotnosti v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F19%3A00007321" target="_blank" >RIV/46747885:24510/19:00007321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/sc1/files/2019/03/Metodika_OPVVV_SC1.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/sc1/files/2019/03/Metodika_OPVVV_SC1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora pregramotnosti v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná práce je zaměřená na rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí předškolního věku. Sleduje rozvoj motivace ke čtenářství, využívání čtenářských strategií, zohledňuje spolupráci s rodinou a rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí s odlišným mateřským jazykem. Představuje možnosti práce s textem, projekty na podporu čtenářství, způsoby diagnostiky případných rizik ve vývoji dítěte. Přináší konkrétní náměty na aktivity podporující rozvoj předčtenářských dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Promoting Pre-literacy in Preprimary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the development of pre-literacy in preschool age. It focuses on the development of motivation to reading, the use of reading strategies, cooperation with the family, development of reading literacy among children with different mother tongue. It presents the possible ways of working with texts, projects supporting reading, ways of diagnosing potential risks in the child's development. It brings concrete ideas for activities supporting the development of reading skills.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů