Přístup prvostupňových učitelů k podpoře čtenářství jejich žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100219" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100219 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://cpvuhk.cz/capv-2017/capv-2017-vystupy-konference/" target="_blank" >http://cpvuhk.cz/capv-2017/capv-2017-vystupy-konference/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup prvostupňových učitelů k podpoře čtenářství jejich žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje komentované výsledky pilotního výzkumu čtenářství a čtenářské gramotnosti, sestavené na základě informací, získaných od učitelů 4. ročníků ZŠ. Cílem výzkumného šetření je analýza informací, jak učitelé podporují rodiče v rozvíjení čtení a čtenářství dítěte, jakým způsobem působí na jeho individuální čtenářství, a jaká existuje souvislost s úrovní čtenářské gramotnosti tohoto dítěte.
Název v anglickém jazyce
Elementary school teachers' approach to supporting the readership of their pupils
Popis výsledku anglicky
The paper contains the annotated results of the pilot research of reading and literacy skills, compiled on the basis of information obtained from the fourth grade primary school teachers. The aim of the research that is realized among teachers and parents of children of the fourth grade of primary school, is the analysis of information, how teachers encourage parents to develop reading and readership of the child, ie how they affect children‘s individual reading, and what relationship exists with the literacy skills of a child. Subsequently, the research investigation is focused on the current and ideal state of the teachers support for parents, the way the teachers should be in accordance with parents to support their children's reading access. In my research, I start from the assumption that a child who is functionally literate reader is good at reading literacy.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů