Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092775" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092775 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá přístupem učitelů ke čtení, čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků čtvrtých ročníků ZŠ. Přináší výsledky pilotního testování ústně kladeného dotazníku, ve kterém učitelé zodpovídali otázky ve čtyřech oblastech spojených s vlastní četbou, výukou četby, přístupem k četbě žáků a komunikací s rodiči o četbě dětí.
Název v anglickém jazyce
Reading and reading literacy viewed by elementary school teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with teachers' attitudes towards reading, readership and reading literacy of pupils of the fourth grade of primary school. It presents the results of the pilot testing of orally-laying questionnaire in which teachers answer questions in four areas related to their own reading, teaching reading, students access to reading and communication with parents about children's reading.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
ISBN
9788021061514
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
25-37
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
17. 3. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—