Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima mateřské školy respektující potřeby dítěte jako faktor primární prevence rizikového chování - teoretická východiska

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151662" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151662 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima mateřské školy respektující potřeby dítěte jako faktor primární prevence rizikového chování - teoretická východiska

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek charakterizuje mateřské školy jako důležitý životní prostor pro dítě. V rámci socializačních procesů mateřské školy primárně navazují na rodinné prostředí, které mimo jiné zajišťuje potřeby dítěte. Bylo zjištěno, že učitelé vnímají respektovánípotřeb dítěte a kvalitu klimatu mateřské školy jako významné faktory ovlivňující primární prevenci rizikového chování. V textu proto teoreticky vymezujeme klima školy, primární prevenci problémového a rizikového chování a potřeby dítěte v předškolním věku.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergarten School Climate Respecting the Needs of a Child as a Protective Factor of Primary Prevention of Risk Behaviour - Theoretical Introduction

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the kindergarten as an important environment for a child. As part of the socialization process kindergarten primarily linked to the family environment, which provides for the child's needs. It was found that teachers perceive respect for the child's needs and the quality of kindergarten school climate as important factors influencing the primary prevention of risk behavior. The text therefore theoretically defines school climate, primary prevention of problem and risk behaviors andneeds of children of preschool age.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální pedagogika ve šlužbě člověku a společnosti

  • ISBN

    978-80-88010-01-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    672 - 679

  • Název nakladatele

    Institut mezioborových studií Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku