Innovation of the Mathematics Component of the Future Primary School Teachers' Pregraduate Curriculum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222973" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222973 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Innovation of the Mathematics Component of the Future Primary School Teachers' Pregraduate Curriculum
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to present some of the results of an analysis of educational needs which was carried out among students in the Primary school teacher training study programme at Palacký University Olomouc and which was focused on the mathematicaland didactical competencies of those students.
Název v anglickém jazyce
Innovation of the Mathematics Component of the Future Primary School Teachers' Pregraduate Curriculum
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present some of the results of an analysis of educational needs which was carried out among students in the Primary school teacher training study programme at Palacký University Olomouc and which was focused on the mathematicaland didactical competencies of those students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematyka. Prace naukowe
ISSN
1896-0286
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVI
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
185-190
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—