Efektivní využívání interaktivní tabule
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223075" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní využívání interaktivní tabule
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou efektivního využívání interaktivních tabulí. Příspěvek vychází z výsledků pracovní skupiny pro interaktivní tabule při European Schoolnet, která uskutečnila celoevropský výzkum využívání interaktivních tabulí. Cílem příspěvku je prezentovat koncepční a doporučující rámcové postupy pro práci s interaktivní tabulí na primárních školách, se kterými se bude dále pracovat a které budou ověřovány v praxi na školách.
Název v anglickém jazyce
EFFECTIVE USE OF INTERACTIVE WHITEBOARD
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the effective use of interactive whiteboards. Paper goes from results of the European Schoolnet Interactive Whiteboard working group , which realized an across Europe research of using interactive whiteboards. This paper aims to present the methodological approaches that lead to an increase in the success of working with interactive whiteboards.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
211-216
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—