Využití interaktivní tabule učiteli primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223077" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití interaktivní tabule učiteli primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou používání interaktivní tabule učiteli primární školy. V příspěvku rovněž prezentujeme výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit využitelnost interaktivní tabule ve výuce na 1. stupni ZŠ a přístup učitelů k tétoinovativní didaktické pomůcce, kterou podporuje i současná kurikulární reforma
Název v anglickém jazyce
Using an interactive whiteboard by teachers of primary schools
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the use of interactive whiteboard by teachers of primary schools. The paper contains an experimental probe. The aim of this probe was to determine usability of the interactive whiteboard in teaching at the primary school and teachersaccess to this innovative didactic utility, which is also supported by the current curriculum reform.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
ISBN
978-80-244-2815-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
61-68
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—