Optimální využití interaktivní tabule ve výuce? Nejlépe hodnocené výroky učiteli základních a středních škol - výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10219244" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10219244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimální využití interaktivní tabule ve výuce? Nejlépe hodnocené výroky učiteli základních a středních škol - výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu, jenž byl zaměřen na problematiku využití interaktivní tabule ve vyučovacím procesu na základních a středních školách v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Konkrétně představuje nejlépe hodnocené výroky, reprezentující názory učitelů na optimální využití interaktivní tabule ve výuce.
Název v anglickém jazyce
Optimal use of interactive whiteboards in teaching? Top rated statements teachers of elementary and secondary schools - Research
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial results of research that was focused on the issue of the use of interactive whiteboards for teaching in elementary and secondary schools in Olomoucký and Moravskoslezský region. Specifically, is the highest rated statements representing the views of teachers on the optimal use of interactive whiteboards in education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
139-141
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—