Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka technických předmětů, zkušenosti žáka a jeho kariérové rozhodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223397" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka technických předmětů, zkušenosti žáka a jeho kariérové rozhodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá problematikou zkušeností žáků a jejich soudobých změn ve vztahu k obsahu výuky technických předmětů. Tyto změny mouhou mít souvislosti s kariérovým rozhodováním žáka pro technické profese vůbec a rovněž v rámci volby technických profesí. Předložené výsledky výzkumného šetření jsou odpovědí na otázky - jaký význam hrají zkušenosti žáků při kariérovém rozhodování,o jaké zkušenosti se při kariérovém rozhodování opírá.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's experience and current teaching of technical subjects

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the experiences of students and their contemporary changes in relation to the content of teaching technical subjects. These changes may be related to the student's career decision-making for the engineering professions in general and also within the frame of choice of technical professions. Presented results of research are answers to questions - what is the significance of experiences of the pupils in career decision making, what kind of experiences rely in career decision making.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didmattech XXIV - problemy edukacji nauczycieli

  • ISBN

    978-83-7271-678-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    96-102

  • Název nakladatele

    Instytut Techniki Uniwersytetu Pedagogicznego

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Kraków

  • Datum konání akce

    15. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku