Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student s poruchami autistického spektra na střední škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223469" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223469 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Student s poruchami autistického spektra na střední škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poruchy autistického spektra patří k nejzávažnějším handicapům. Řadíme je mezi pervazivní vývojové poruchy, to znamená, že prostupují celou osobnost člověka a ovlivňují ho tak v mnoha směrech. Vzhledem k závažnosti handicapu musíme počítat s ovlivněním průběhu výchovně - vzdělávacího procesu. Příspěvek se zaměřuje na vybrané metody a přístupy, které lze dle našeho názoru úspěšně uplatnit při práci se studenty s poruchami autistického spektra. Prezentovány jsou také výsledky výzkumného šetření, zabývajícího se danou problematikou.

  • Název v anglickém jazyce

    Students with autistic spectrum disorders in high school

  • Popis výsledku anglicky

    Autism Spectrum Disorders are one of the most serious handicaps. Autism Spectrum Disorders are part of pervasive developmental disorders. This handicap affects the whole personality. We must expect, that Autism Spectrum Disorders affect also process of education of these students. The paper focuses on selected methods and approaches that, in our opinion, can be successfully applied during process of education of students with Autism Spectrum Disorders. In this paper, there are presented the results of an investigation dealing with the topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teorie praxi - praxe teorii

  • ISBN

    978-80-244-2966-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    230-240

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    2. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku