Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223682" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223682 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro další profesní vývoj, který prospěje identifikací s profesí, je nezbytné, aby student měl dostatečnou příležitost sledovat v rámci pedagogických praxí v edukačním terénu zkušené učitele, kteří se mu stanou vzorem profesního chování.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of teaching practice student teachers for their identification with the profession

  • Popis výsledku anglicky

    For further professional development that will benefit identification with the profession , it is essential that students have ample opportunity to observe the teaching practices in the educational field , experienced teachers who had become a model professional behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy

  • ISBN

    978-80-244-2775-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    229-232

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    27. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku