Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223682" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223682 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam pedagogické praxe studentů učitelství pro jejich identifikaci s profesí
Popis výsledku v původním jazyce
Pro další profesní vývoj, který prospěje identifikací s profesí, je nezbytné, aby student měl dostatečnou příležitost sledovat v rámci pedagogických praxí v edukačním terénu zkušené učitele, kteří se mu stanou vzorem profesního chování.
Název v anglickém jazyce
The importance of teaching practice student teachers for their identification with the profession
Popis výsledku anglicky
For further professional development that will benefit identification with the profession , it is essential that students have ample opportunity to observe the teaching practices in the educational field , experienced teachers who had become a model professional behavior.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
229-232
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
27. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—