Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223750" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje způsob vytváření a ověřování zjednodušené verze sémantického diferenciálu pro měření postojů žáků 5. - 9. ročníku základní školy. Dále je provedeno statistické a grafické srovnání (v sémantickém prostoru) postojů žáků 5. ročníku na dvou typech základních škol. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že vnímání pojmů je na různých typech základních škol jen poněkud odlišné s tím, že hlavní rozdíly se týkají pojmu "moji spolužáci", který je na základní církevní škole (škola A) hodnocen výrazně lépe než na běžné základní škole (škola B).

  • Název v anglickém jazyce

    Usage of semantic differential for measuring attitudes of elementary school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The entry describes the way of creating and verification of a simplified version of semantic differential for measuring attitudes of pupils from the 5th to the 9th grade of elementary schools. Furthermore, statistical and graphic comparison of attitudesof pupils from the 5th grades in two types of elementary schools was made (in a semantic space). On the basis of the results, perception of the terms differs in different types of elementary schools; the biggest difference was revealed in connection withthe term "my classmates" which was evaluated more positively in a church elementary school (school A) than in a common elementary school (school B).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    DIDMATTECH 2011 Problemy Edukacji Nauczycieli

  • ISBN

    978-83-7271-678-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    24-32

  • Počet stran knihy

    502

  • Název nakladatele

    Akademija Pedagogiczna Krakow

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly