Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prostupnost sexuální výchovy u dětí předškolního a mladšího školního věku versus prostupnost sexuální výchovy ve vzdělávání učitelů

Popis výsledku

Kapitola se zabývá souvislostí sexuální výchovy s životem dítěte přeškolního a mladšího školního věku. Popisuje obsah sexuální výchovy vzhledem k věkovým kategoriím dětí, vybírá vhodná témata pro děti přeškolního a mladšího školního věku, ale také se soustřeďuje na roli učitele v sexuální výchově.

Klíčová slova

elementary school teacherpreschool ageSex EducationPermeability

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prostupnost sexuální výchovy u dětí předškolního a mladšího školního věku versus prostupnost sexuální výchovy ve vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá souvislostí sexuální výchovy s životem dítěte přeškolního a mladšího školního věku. Popisuje obsah sexuální výchovy vzhledem k věkovým kategoriím dětí, vybírá vhodná témata pro děti přeškolního a mladšího školního věku, ale také se soustřeďuje na roli učitele v sexuální výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    Throughput of sex education for children preschool and younger school age versus permeability sex education in teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter deals with the context of sex education with the life of a preschool and younger school age child. Describes the content of sex education, given the age categories children, selects the appropriate topics for children preschool and younger schoolage, but also focuses on the role of teachers in sexual education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Oborová prostupnost a modularizace studijních programů ve vzdělávání učitelů

  • ISBN

    978-80-244-2794-2

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    91-104

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly

Základní informace

Druh výsledku

C - Kapitola v odborné knize

C

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2011