Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KONSTRUKTIVISTICKÉ PŘÍSTUPY PŘI ROZVÍJENÍ SCHOPNOSTI KARIÉROVÉHO ROZHODOVÁNÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33119341" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33119341 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KONSTRUKTIVISTICKÉ PŘÍSTUPY PŘI ROZVÍJENÍ SCHOPNOSTI KARIÉROVÉHO ROZHODOVÁNÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať pojednává o problematice konstruktivistických přístupů při využití projektové výuky a projektů ve výuce tematického okruhu Svět práce. V úvodní části stati je řešena bližší charakteristika výše uvedených pojmů. Poté se budeme zabývat přednostmi projektové výuky a jejími aplikacemi při rozvíjení schopnosti žáka adekvátně volit profesi, tzv. kariérového rozhodování.

  • Název v anglickém jazyce

    CONSTRUCTIVIST APPROACH IN SKILLS DEVELOPMENT CAREER DECISIONS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with problem of constructivist approaches at use of project teaching and projects in the thematic area of World of work. In the opening part there is solved further characteristic of the above concepts. Then we will discuss the advantages of project teaching and its applications at developing pupil's ability to adeguately to choose the profession, so called career decision-making.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov

  • ISBN

    978-80-555-0438-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    410-414

  • Název nakladatele

    Katedra fyziky, matematiky a techniky, FHPV PU v Prešove a Katedra prírodovedných a technických disciplín PF PU v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku