Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Teacher's Conception of Project-based Teaching II

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00061143" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00061143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Teacher's Conception of Project-based Teaching II

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Project-based teaching has recently become a widely used method of teaching in the Czech Republic. Teachers at all educational levels are talking about project-based teaching. But what is it? This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project-based teaching and the project-based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher's conception of project-based teaching. Some of these will be examined in more detail.

  • Název v anglickém jazyce

    The Teacher's Conception of Project-based Teaching II

  • Popis výsledku anglicky

    Project-based teaching has recently become a widely used method of teaching in the Czech Republic. Teachers at all educational levels are talking about project-based teaching. But what is it? This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project-based teaching and the project-based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher's conception of project-based teaching. Some of these will be examined in more detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    31-41

  • Kód UT WoS článku

    000280429700003

  • EID výsledku v databázi Scopus