Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The teacher s Conception of Project-based Teaching I

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058910" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The teacher s Conception of Project-based Teaching I

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.

  • Název v anglickém jazyce

    The teacher s Conception of Project-based Teaching I

  • Popis výsledku anglicky

    This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    225-235

  • Kód UT WoS článku

    000277350600019

  • EID výsledku v databázi Scopus