The teacher s Conception of Project-based Teaching I
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058910" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058910 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The teacher s Conception of Project-based Teaching I
Popis výsledku v původním jazyce
This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.
Název v anglickém jazyce
The teacher s Conception of Project-based Teaching I
Popis výsledku anglicky
This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
225-235
Kód UT WoS článku
000277350600019
EID výsledku v databázi Scopus
—