Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Project management teaching according to the IPMA Standard

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51083" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Project management teaching according to the IPMA Standard

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper proposes the concept of project management teaching including the international project management association (IPMA) Standard. The concept of teaching is theoretical and derives from the notion of competence, which the IPMA Standard is based on. The paper presents a brief description of the IPMA standard and endeavours to define the notion of competence. The competence is worked with in respect to hierarchical recognition. The proposed teaching concept works with the concepts of information,knowledge and skills. The teaching proposal stems from the structure and contents of the IPMA Standard elements.

  • Název v anglickém jazyce

    Project management teaching according to the IPMA Standard

  • Popis výsledku anglicky

    The paper proposes the concept of project management teaching including the international project management association (IPMA) Standard. The concept of teaching is theoretical and derives from the notion of competence, which the IPMA Standard is based on. The paper presents a brief description of the IPMA standard and endeavours to define the notion of competence. The competence is worked with in respect to hierarchical recognition. The proposed teaching concept works with the concepts of information,knowledge and skills. The teaching proposal stems from the structure and contents of the IPMA Standard elements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education, 8th International Conference

  • ISBN

    978-80-213-2183-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    23-30

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo konání akce

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Datum konání akce

    9. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000300799300003