Impact of IBSE Methods and IBSE Materials on Student/ Teacher Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10291443" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10291443 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Impact of IBSE Methods and IBSE Materials on Student/ Teacher Learning
Popis výsledku v původním jazyce
This study reports on the use of Inquiry-based science education (IBSE) materials and activities on the concept of Sound that have been used to teach lower and upper secondary school students by teachers who have participated in IBSE teacher education (Slovakia, Italy) as well as to teach pre-service teachers (Ireland). An IBSE method has been adopted by the ESTABLISH project (FP7, 2010-2013) to promote the implementation of innovative teaching and learning approaches for student-led inquiry based activities in the classroom.
Název v anglickém jazyce
Impact of IBSE Methods and IBSE Materials on Student/ Teacher Learning
Popis výsledku anglicky
This study reports on the use of Inquiry-based science education (IBSE) materials and activities on the concept of Sound that have been used to teach lower and upper secondary school students by teachers who have participated in IBSE teacher education (Slovakia, Italy) as well as to teach pre-service teachers (Ireland). An IBSE method has been adopted by the ESTABLISH project (FP7, 2010-2013) to promote the implementation of innovative teaching and learning approaches for student-led inquiry based activities in the classroom.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of The World Conference on Physics Education 2012
ISBN
978-605-364-658-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
961-973
Název nakladatele
1
Místo vydání
Ankara, Turkey
Místo konání akce
Istanbul
Datum konání akce
1. 7. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—