The importance of the speech and language assessment in persons with symptomatic speech disorders in interdisciplinary approach - selected aspects
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33119534" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33119534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The importance of the speech and language assessment in persons with symptomatic speech disorders in interdisciplinary approach - selected aspects
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution focuses on the selected aspects of speech and language assessment in clients with symptomatic speech disorders - in groups of individuals with specific communication deficits and problems related to various impairments, diseases and other pathological diagnoses. The author would like to stress the importance of speech and language specialists' impact in terms of early, continuous and/or final diagnostics of such specific communication markers and its possible prognostic significance.
Název v anglickém jazyce
The importance of the speech and language assessment in persons with symptomatic speech disorders in interdisciplinary approach - selected aspects
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on the selected aspects of speech and language assessment in clients with symptomatic speech disorders - in groups of individuals with specific communication deficits and problems related to various impairments, diseases and other pathological diagnoses. The author would like to stress the importance of speech and language specialists' impact in terms of early, continuous and/or final diagnostics of such specific communication markers and its possible prognostic significance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogické aspekty diagnostiky a poradenstva v teórii a praxi špeciálnej pedagogiky
ISBN
978-80-8084-797-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
179-186
Název nakladatele
Verbum
Místo vydání
Ružomberok
Místo konání akce
Ustroň
Datum konání akce
16. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—