Jedno z řešení elektronické Q-metodologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33144432" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33144432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jedno z řešení elektronické Q-metodologie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá moderními elektronickými metodami sběru dat v pedagogickém výzkumu. Konkrétně představuje aplikaci Flash-Q, jako jednu z elektronických forem provádění Q třídění v rámci Q metodologie.
Název v anglickém jazyce
One Solution of Electronic Q Metodology
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the modern electronic methods of data collection in educational research. Specifically, a Flash-Q, as one of the implementation of electronic forms of Q in the Q sort methodology.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
299-302
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—