Uplatnění konstruktivistických přístupů v přípravě učitelů technické a informační výchovy ce výuce oborové didaktiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33145039" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33145039 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění konstruktivistických přístupů v přípravě učitelů technické a informační výchovy ce výuce oborové didaktiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku inovace technické části oborové didaktiky studia učitelství v navazujícím magisterském studijním oboru Učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol. Uvedený obor je druhým rokem realizován v rozšířeném zaměření pro střední školy, což se promítlo do změn v pojetí výuky. Dosavadní zkušenosti nás v přípravě budoucích učitelů technické a informační výchovy vedou k prohlubování těch přístupů, které se doposud ukázaly jako nosné.Jsou jimi mj. uplatňování konstruktivistických přístupů v přípravě budoucích učitelů a akcent na integrující pojetí obsahu vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Using Constructivistic Approaches in Preparing Teachers of Technical and Information Education in Teaching Subject Didactics
Popis výsledku anglicky
The paper is aimed at the problems of innovating the technical part of the subject didactics of study teaching in the follow on Master study of the subject Teaching Technical and Information Education at Secondary and Primary Schools. This subject has been taught for two years in the extended specialization at secondary schools which influenced the changes in the concept of education. Our existing experience, which has been proved as crucial, helps us deepen and strengthen such approaches in preparing teachers of technical and information education. Among others, they are applying constructivistic approaches in preparing teachers and accent on integrating approach of the contents of education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
61 - 65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—