Modely, modelování a simulace ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33153586" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33153586 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modely, modelování a simulace ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zaměřuje na problematiku modelů a modelování v kontextu vzdělávání. Věnuje se teorii modelování s následným přechodem do oblasti vzdělávání a řeší podstatu využívání modelů pro potřeby učení. Rozebírána je i otázka miskonceptů, které jsou prostřednictvím skutečnosti neodpovídajících modelů vytvářeny.
Název v anglickém jazyce
Models, Modelling and Simulations in the Education
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the issue of models and modelling in the context of education. It is dealing with the theory of modeling with a following transition into the field of education, and it solves the essence of the use of models for the needs of learning. Also the issue of misconceptions, which are created through the models not corresponding to reality, is analysed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
4-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—